A kormány a bukott projekt elszámolásának feladatával a Pénzügyminisztériumot bízta meg, ám a tárca az időközben a KVI örökébe lépő MNV Zrt. hatáskörébe utalta a munkát. A júniusi határidőre csak a tervezet készült el - de már ebből is kiderült, hogy a projekt 9,152 milliárd forintba került.
A Nyugati pályaudvar mögötti MÁV-területet 8,52 milliárd forintért vették meg; további 533 millió forintot pályázatok lebonyolítására, a szakértői és ügyvédi díjakra, valamint a dologi kiadásokra költöttek, míg személyi költségekre, munkabérre százmillió forintot fizettek ki - idézi fel a lap. A projekt lezárása 301 millió forintot emésztett fel.
Az MNV Zrt. már a beszámoló tervezetében jelezte, hogy több szerződés összegét, illetve a teljesítés mértékét is vitathatónak találja. A PM azonban semmi kivetnivalót nem talált, sőt jó befektetésnek ítélte a projektet. Az alig néhány hónap múlva napvilágot látott ÁSZ-jelentés viszont az előző évi - 2007-es - költségvetés teljesüléséről szóló jelentésében már 63,8 millió forint eltérést talált a PM és az ÁSZ adatsorai között.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.