Ennek folytatásaként az ÚMFT EKOP 1.A.1 finanszírozásában elindult az "Elektronikus tájékoztatási szolgáltatások fejlesztése" projekt, aminek elsődleges célja az ügyfél-elégedettség és a munkahatékonyság növelése.
Ennek elérésére új elektronikus ügyfélkapcsolati szolgáltatásokat alakítanak ki, felhasználva a központi szolgáltatások által nyújtott lehetőségeket (kormányzati ügyfélkapu és hivatali kapu). Emelik a már meglévő elektronikus szolgáltatások színvonalát, törekednek az ügyfél-kommunikáció magasabb fokú elektronizálására, az elektronikus szolgáltatások minőségi kiszolgálására és a belső, jelenlegi rendszerek, adatbázisok logikai és műszaki színvonalának javítására.
A projekt előkészítése 2009 júliusában elkezdődött, ennek során mindenre kiterjedően feltérképezték üzleti folyamatait, és meghatározták a megvalósításhoz szükséges alap üzletviteli követelményeit.
Jelenleg folyik a műszaki kivitelezés előkészítése valamint a pályázat céljaival és az október1-jétől hatályba lépett - az elektronikus ügyintézés feltételeit szabályozó - jogszabályi változásokkal összhangban lévő műszaki feltételek megvalósítása. Az előkészítést követően közbeszerzési eljárás keretében kiválasztott vállalkozó végzi a komplex rendszer kialakítását a hivatal szakmai felügyelet mellett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.