Hangsúlyozta: a kormányzati szándék szerint ugyan kiemelt cél az állami vagyonnal való hatékony gazdálkodás, de nem ez az egyetlen kritérium, azt felülírhatják a társadalmi igények.
A bezárt kisposták és a vasúti mellékvonalak megnyitására vonatkozó javaslatok kidolgozása a nemzeti fejlesztési minisztérium számára a Magyar Posta és a MÁV menedzsmentjének feladata lesz.
A Magyar Posta Zrt. évekkel ezelőtt indította el a modernizációs programját, amelynek része volt a postahálózat átalakítása, a kistelepüléseken a posták bezárása, helyükbe mobil postai szolgáltatás bevezetése. Jelenleg 946 településen működik mobil posta szolgáltatás a postahivatal helyett.
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium (GKM) 2007 márciusában a MÁV 14 mellékvonalán megszüntette meg a személyszállítást szolgáltatóváltás címén, és további 5 vasúti mellékvonalon a vonatpótló buszos közlekedést kiváltotta a menetrendszerinti Volán-járatokkal.
Legutóbb a Közlekedési Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium (KHEM) 2009-ben már nem rendelt személyszállítási közszolgáltatást a 2009. december 13-án életbelépett 2010. évi új vasúti menetrendben 24 mellékvonalra.
Az intézkedések több helyen jelentős tiltakozást váltottak ki.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.