Az igazgató szerint igyekeznek az egységes szakmapolitikai irányítás felé elindulni és kiküszöbölni a párhuzamosságokat. Molnár József a hatósági eljárások felgyorsulását ígéri, bár, mint elmondta, a fekete utaztatás kiszűrésének megkezdése egy évvel eltolódhat, mert azt az egyéb rendvédelmi stratégiába kell beilleszteni.
Magát a BTH-t egy új típusú szolgáltató szervezetté kívánják átalakítani, amelynek még a neve is más lesz. A következő év valószínűleg legnagyobb kihívása pedig a fővárosi TDM-szervezet felállítása, amelyben reményeik szerint a BKIK-val is együtt tudnak működni.
Terveik között szerepel egy olyan statisztikai rendszer megalkotása, amelynek révén kimutatható lesz a budapesti turizmus valós hozzájárulása a nemzetgazdasághoz. Az egyéb fejlesztési tervek között szerepel a Budai Vár turizmusának rendbetétele, a repülőtér és a belváros összeköttetésének megteremtése, állami segítséggel 6-8 ezer fős kongresszusi központ megépítése és az új Budapest brand létrehozása.
Mint ismeretes, a közlemúltban a BTH Budapesti Turisztika Kht. irányítását Molnár József, volt I. kerületi alpolgármester, a Fővárosi Önkormányzat Gazdasági bizottságának tagja vette át Fekete Lászlótól.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.