Idővel bezárul a budapesti körgyűrű, ugyanis megkezdődik az M0-s északi és nyugati szektorainak, vagyis a 11-es és a 10-es, valamint ez utóbbi és az egyes számú főút közötti kétszer két sávos, alagutakkal rendelkező autópálya építésének előkészítése. Ezekre a munkálatokra csaknem ötmilliárd forintot fordítanak uniós forrásokból – egyebek között ez a beruházás is szerepel az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program nevesített projektjei között. Mindeközben az M0-s déli szektora I. ütemének fejlesztése is elkezdődik mintegy 28 milliárd forintból.
Szintén teljes egészében uniós pénzekből, csaknem ötvenmilliárd forintból épül majd meg az M6-os Bóly–Ivándárda (országhatár) közötti autópálya-szakasza is. Szintén százszázalékos támogatási intenzitással akadálymentesítik az M1 Hegyeshalom (országhatár) átkelési szakaszát. (Az a közlönyből nem derül ki, hogy az ötmilliárd forintos kiadással járó fejlesztést pontosan mit takar.)
A 83 kiemelt projekt között szerepel az M4-es Berettyóújfalu–országhatár és az M35-ös Debrecen–Berettyóújfalu közötti, kétszer két sávos autóút építése is, kilencvenszázalékos támogatással. Mindeközben a MÁV harminc 300-600 ülőhelyes, óránként 160 kilométeres sebességre képes villamos motorvonatot szerezhet be, szintén uniós forrásból. A GYSEV pedig tíz villamos motorvonatot vásárolhat közösségi pénzekből.
A nevesített beruházások között szerepel az M3-as metróvonal infrastruktúra-rekonstrukciója is, ami 125 milliárd forintos támogatásban részesül. Szintén uniós – 1,5 milliárd forintos – támogatással megkezdődik a budapesti reptér kötött pályás elérhetőségének az előkészítése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.