A jó termék egyenlő a sikerrel, a jó terméket mindenképpen el lehet adni. Ebben bízik a fiatal cégvezetők többsége, de tévesen, amit jelez, hogy tíz új vállalkozásból hat az első néhány évben tönkremegy – derül ki a Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) elemzéséből.
Mészáros György, a MVÜK alapítója – az üzleti találkozók tapasztalatain alapuló javaslatsoruk alapján – kifejtette: a fiatalok a cég felépítésére és az értékesítési csatorna kiépítésére nem fordítanak kellő figyelmet, de az újdonságokra nyitottabbak.
Az idősebbek viszont a márkaépítés és a marketingtevékenységek fontosságát nem érzik eléggé, termékfejlesztésük nem elég fogyasztóközpontú, az üzleti kapcsolatrendszerüket elhanyagolják, sokszor a saját fejük után mennek. A piackutatás terén mindkét generáció sok hibát vét, mert alábecsülik a piacismeret fontosságát, nem mérik fel még indulás előtt, hogy a célközönségüknek szüksége van-e az általuk előállítani kívánt termékre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.