Rekordévet zárhatott tavaly a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft., a 2017. január–novemberi időszakban ugyanis a teljes piac értékben 5,6 százalékkal bővült, és a társaság 6,9 százalékkal növelte forgalmát. Az ízesítetlen, azaz természetes ásványvizek terén az év első tizenegy hónapjában a komplett ágazat 2,3 százalékkal növelte eladásait, a Szentkirályi-Kékkúti pedig 3 százalékkal. Így ebben a szegmensben 36,5 százalékos részesedést ért el a gyártó, ami 45 bázispontos növekedés az előző év hasonló időszakához képest. A 2016-os 10,32 milliárd forintos árbevétel és 1,54 milliárdos adózott eredmény után a vállalat 2017-ben 16 millióval többet, 282 millió palack italt értékesített, ami plusz 900 millió forintos forgalmat hozhatott.
Kékkúton 2,6 millió euró, azaz több mint 800 millió forint értékű beruházást adtak át, az ország egyik legmodernebb szirupkeverő technológiáját telepítették – emlékeztetett Balogh Levente. A cég elnöke egyúttal jelezte, Szentkirályon is jelentős kapacitásbővítést terveznek 2018-ban a megnövekedett vásárlói igények kiszolgálása érdekében. A tulajdonában lévő Szentkirályi, Emese, Theodora Kékkúti és Theodora Kereki, valamint a forgalmazott Magnesia, S. Pellegrino, Acqua Panna és Perrier márkákon, továbbá az általa palackozott és forgalmazott Nestlé Aquarelen keresztül a cég egyaránt jelen van az ásványvizek, az ízesített ásványvizek, valamint a szénsavas üdítőitalok piacán.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.