Márciusban bizonyos csatornákon, április elejétől a teljes értékesítői hálózatban indul a minősített fogyasztóbarát lakásbiztosítás termékkel az első engedélyt kapó biztosító, az Union – jelentette be Almássy Gabriella elnök-vezérigazgató.
Az idei évben 100 milliárdos díjbevételt megcélzó, a hazai piac 5. helyét elfoglaló biztosító az MFO-bevezetést az új céges koncepció egyik zászlóshajónának tekinti:
a termék gyors bevezetése a szakember szerint jelzi, hogy modern, újszerű, gyorsan lépni tudó innovatív biztosítóként működik a 2 éve 3 tagbiztosító összeolvadásából létrejött új Union.
Az MFO biztosítások átlagdíja magasabb lesz, mint a piacon elérhető többi termék, ám a bevállalt kockázatok köre is sokkal szélesebb lesz, mint a piacon jelenleg megtalálható konstrukciók – jelezte Almássy Gabriella.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.