BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Három alagút és 52 híd is épül az M100-as gyorsforgalmi úton

A két részre bontott projekt egyik felét a Strabag Építő Kft., a másik felét pedig a Dömper Kft. által vezetett konzorcium nyerte el.

Szeptemberben a NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. az uniós közbeszerzési közlönyben közzétette az M100 gyorsforgalmi út Bicske−Esztergom szakasz kiviteli terveinek elkészítésére és kivitelezésére vonatkozó ajánlati felhívást írja az Infostart.

Az M100-as út első szakasza az 1-es számú főút−M1 autópálya−Únyi csomópont közötti 16,9 kilométeres 2x2 sávos autóút, míg a második szakasz az Únyi csomóponttól Esztergomig tartó szintén 2x2 sávos 15,4 kilométer hosszú út.

Fotó: Shutterstock

A két részre bontott projekt egyik felét a Strabag Építő Kft. nyerte el nettó 125 milliárd forintos ajánlatával, a másikat pedig a Dömper Kft. által vezetett konzorcium nettó 220 milliárdos ajánlattal. Az első szakasz megépítésének tervezett ideje 3 év, a másodiké pedig 7 év – írja a magyarepitok.hu.

Az első szakaszon többek között

  • 4 külön szintű csomópont (M1-M100, Mányi, Szomori, Únyi különszintű csomópontok);
  • 26 híd;
  • Örspusztán egy pár tengelysúlymérő állomással kombinált egyszerű pihenőhely épül.

A második szakaszon

  • 2 külön szintű csomópont (Leányvári, Kesztölci különszintű csomópont);
  • 26 híd;
  • 3 alagútpár;
  • 317,25 méter zajárnyékoló fal és 361 méter zajárnyékoló domb épül.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.