A BMW Group Magyarország 2024. első fél évében közel 4 százalékkal növelte BMW modelljeinek eladásait a tavalyi év hasonló időszakához képest, ezzel a bajor márka megőrizte elsőségét a magyarországi újautó-piac prémiumszegmensében – közölte a társaság az MTI-vel.
Az idei első fél évben 2765 BMW modellt értékesítettek. Tisztán elektromos modellekből 340 darabot adott át ügyfeleinek a BMW, ezzel a tradicionális prémiummárkák elektromos piacán magabiztosan vezet, és a magyarországi elektromos összpiacon is fontos szereplő a BMW – közölték. A Mini 2024 első felében 213 darabos eladásával elmaradt a tavalyi hasonló időszak eredményétől, amelyet főként a teljes modellváltás magyaráz. Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője kiemelte: erősen és kiegyensúlyozottan indította a BMW a 2024-es évet, a márka szinte minden kategóriában – a tisztán elektromos, a plug-in hibrid, valamint a belső égésű motorral szerelt járművek szegmensében is – sikerrel van jelen. A piac változásaira rugalmasan tudtak reagálni, kínálatuk szinte teljes spektrumában van jól használható elektromos modell.
A BMW 2023-ban 5921 darabos értékesítési teljesítményével állt a magyarországi prémiumszegmens élére, a csoporthoz tartozó Mini márka pedig 678 autóval járult hozzá az eredményhez tavaly.
A magyarországi újautó-piacon a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete adatai szerint az idei első fél évben 63 331 személyautót helyeztek forgalomba, 11,9 százalékkal többet, mint az előző év hasonló időszakában. A regisztrált új autók mindössze 7,4 százaléka, 4656 darab volt elektromos, azonban ez csaknem 60 százalékos bővülés, ami a megújult elektromosautó-támogatás és az elektromos modellek egyre nagyobb kínálatának a következménye.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.