BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Magyar Telekom is ad ingyenbeszélgetést és -netet az árvíz miatt

A társaság ügyfelei tíz napig felhasználható száz percet és 15 gigabyte mobilnetet kapnak. Ehhez azonban aktiválni kell a lehetőséget. Az árvíz miatt a Telekom fizetési haladékot is biztosít számláira, ha kérjük.

A Magyar Telekom is csatlakozik a Yettelhez és a 4iG-hez, az árvíz elleni védekezést díjmentes többletszolgáltatással segíti a mobilszolgáltató – derül ki a társaság csütörtöki közleményéből.

telekom, árvíz
Az árvíz miatt a Telekom is ad ingyennetet / Fotó: Kallus György / Világgazdaság

A Telekom mobilszolgáltatással (havi díjas, Domino, lakossági, üzleti és flottás) rendelkező ügyfelek számára szeptember 18. és 30. között díjmentesen biztosít 10 napig felhasználható 100 perc beszélgetést vagy 15 gigabyte mobilnetet. 

Ahhoz azonban, hogy ezzel élni tudjunk, aktiválni kell az ajánlatot, 

amit többféleképpen is megtehetünk, például a Telekom-alkalmazásban (a Kiegészítő szolgáltatások alatt), a Telekom-fiókban (tovabbnetezek.telekom.hu) (a „Belföldi és EU-s netbővítők” alatt a „Nem korlátlan netbővítők” kategóriában), valamint a 1414 számra küldött +SOS100PERC vagy +SOS15GB SMS-kóddal.

Haladék a számlákra is

A díjmentes mobilnetet a Telekom ügyfelei a cég belföldi hálózatán és az EU-n belül is használhatják, a díjmentes beszélgetést minden belföldi alapdíjas mobil- és vezetékes irányba belföldön és az EU-ban használhatják fel az aktiválás után 10 napig. A közlemény szerint a Telekom az árvízhelyzetben érintett mobil- és otthoni, vezetékes ügyfeleit is szeretné segíteni, ezért 

számlafizetési nehézségek esetén 30 napos fizetési haladékot biztosít, aminek egyszeri díját is elengedik. 

A haladék a társaság üzleteiben, a cég online chatfelületén és az ingyenesen hívható 1414-es telefonszámon kérhető.

Az áramra is figyel a Telekom, hogy ne szakadjon meg a szolgáltatás

A Telekom továbbá minden hírközléssel kapcsolatos telephelyén folyamatosan monitorozza az áramellátást, és a hálózatában keletkező üzemzavar esetén megteszi a megfelelő lépéseket a szolgáltatások zavartalan biztosítása érdekében. Felidézték azt is, hogy az  elmúlt 10 évben nem volt tapasztalható olyan mértékű árvíz vagy vízkár, amely a Telekom objektumait érintette, és amely miatt szolgáltatáskiesés lett volna tapasztalható.

A vállalat azt is közölte, hogy az árvízveszéllyel érintett helyszíneken is felkészült a szolgáltatás biztosítására, és ha az áramszolgáltató biztonsági okokból lekapcsolja az áramszolgáltatást, mobil dízelgenerátorokkal biztosítja a folyamatos működést, szükség esetén pedig a mobilszolgáltatás fenntartását mobil bázisállomásokról látja el.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.