Győzike kamionja részt vett a Budapest parádé felvonulásán. Ez önmagában még nem lenne probléma, van azonban egy nem elhanyagolható tény, ami ezt más megvilágításba helyezi.
Jelesül az, hogy a roma rapper nem indíthatott volna járművet a fesztiválon, mivel a rendezvényt a showját sugárzó RTL Klub konkurense, a TV2 támogatta. Tudta ezt Győzike és menedzsmentje is,így romakamionként indították útjára a járművet, amely az Operaháznál már a Győzike-show járgányaként tündökölt. A "partizánakciót" több hónapos előkészület előzte, meg, így alig egy perc alatt sikerült átalakítani a színpadot: azonnal kikerültek a műsor emblémái, és mindent elborított a vörös futórózsa. Noha megpróbálták a menetet visszatartani illetve leállítani, a kamion lelkes közönségének köszönhetően erre végül nem került sor.
"Nem a támogató volt a lényeg, hanem az, hogy bulizzunk egy nagyon jót" - nyilatkozta Győző. Hasonlóképpen nyilatkozott a rendezvény marketingese is, aki szerint ez már évek óta húzódó harc a két csatorna között, ez azonban csak azt mutatja: a parádé presztizsrendezvény, melyen mindkét adó képviseltetni szeretné magát. Nem mérgesek a TV2 vezetői sem:Lóránt Gergely, a csatorna marketing-igazgatója ironikusan megjegyezte: nem tartja elképzelhetetlennek, hogy így történt a dolog, azonban a TV2 kamionja körül akkora tömeg volt, hogy nem látták a másik járművet.
Mielőtt azonban pálcát törnénk Győzi és az RTL Klub felett, ne feledjük, hogy tavaly fordított előjellel történt meg ugyanez: akkor az RTL Klub volt a rendezvény szponzora, és a TV2 volt az, aki az Operaháznál várta logóival és műsoraik promóciójával a lelkes tömeget. Akkor is időben kibérelték a helyszínt, így azRTL Klub nem tudott mit tenni az "árulás" ellen. (Színes Bulvár Lap híre alapján ma.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.