Egy-két másodperc – a magánszemély általában ennyi idő alatt dönti el, hogy a hozzá bedobott vagy kezébe nyomott szórólapot elolvassa-e, avagy eldobja. A szórólap és az ellenszenv közé azonban jelenleg akár egyenlőségjelet is lehetne tenni, hiszen lépten-nyomon belebotlik az ember, eldugul tőlük a postaláda, agresszíven az ember kezébe nyomják, és persze sokak szemében kimondottan pazarló és környezetkárosító, hiszen a többségük az aszfalton köt ki. A szórólap ugyanakkor mégiscsak az egyik legegyszerűbb és a legrégebbi s egyúttal az egyik legjobb marketingeszköz arra, hogy új vevőket szerezzen a vállalkozás, éppen ezért alig akad olyan társaság, amely ne próbálta volna már ki. Kérdés azonban: helyesen alkalmazta-e ezt az eszközt?
További részletek a holnapi Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.