BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Íme a szerdai Tesco-botrány! "Beetető reklámozás"

Elképesztő akciós ajánlatokkal csalogatta be a Tesco a vevőket az áruházaiba, az igényeiket kielégíteni azonban már nem tudta: úgy tűnik a rendkívül olcsón kínált italokból valójában nem is került a polcokra egy árva üveggel sem. Hogy az áruházlánc magatartása valóban a fogyasztóvédelmi törvénybe ütközött-e, most vizsgálják a brit hatóságok.

Azután indult a nyomozás, hogy az egyik munkáspárti képviselőnő, Rosie Cooper kifakadt a brit alsóházban az áruházlánc ellen. Állítása szerint a Tesco reklámjának megfelelően 8 fontért (mintegy 2300 forintért) szeretett volna egy üveg Baileys-t venni, ám három áruházat is meglátogatott és egyben sem talált - számol be a Pénzcentrum.

A felháborodott képviselőnő a cég ügyfélszolgálatát is felkereste, ahol azt a tájékoztatást kapta: minden áruházba kellett, hogy jusson valamennyi az akciós italokból, de nem túl sok. Cooper szerint az arrogáns cég viselkedése kimeríti a "beetető reklámozás" fogalmát, márpedig azt 2008 májusa óta tiltja a fogyasztóvédelmi törvény.

A Tesco szóvivője szerint azonban egyáltalán nem beetetésről volt szó, csupán szokatlanul sikeres volt az akció és a karácsony előtti rohamban hamar kifogytak a készletekből.

Árcsökkentésre készül a Tesco

Nevetséges a Tesco! Megjött a "nyuszi"

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.