A kiírt tenderre két pályázat érkezett. A nyertes UNITEF-ÚTTESZT Konzorcium (vezetője: UNITEF 83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt., tagja: ÚT-TESZT Mérnöki és Szolgáltató Kft.) tervezésében tanulmányterv és környezeti előzetes vizsgálati dokumentáció készül 198 millió forintért (+áfa).
A nyomvonal a megelőző 11-es főút – 10-es főút közötti szakasz tervezett solymári végszelvényétől indítandó, és az M0-s körgyűrű - 1-es főút - M1-s autópálya csomópontrendszerhez kell csatlakoznia. Az szakasz körülbelül 18 kilométer hosszú 2x2 forgalmi sávos autóút, melyen a tervezett sebesség 90 kilométer óránként. A utat középső elválasztósávval, 2x1 leállósávval és padkával tervezik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.