Forintban mérve még nagyobb lehetett a növekedés, a pontos adatot azonban a cég nem publikálta. Nem tettek közzé abszolút számokat sem, ám a bővülés üteméből kikövetkeztethető, hogy a tavalyi első negyedév 42 millió koronás (a cég akkori tájékoztatása szerint 1,16 milliárd forintos) bevétele után az idei első három hónapban mintegy 44,5 millió korona lehetett a bevétel.
Némileg árnyalja ugyanakkor a képet, hogy a társaság reklámbevételei stagnáltak, igaz, erőteljes volt a növekedés a kábelcégektől származó bevételek tekintetében. A válság nyomán jelentősen mérséklődött a reklámköltés a televíziós piacon, becslések szerint 10-12 százalékkal éves összehasonlításban.
A televíziótársaság csatornái jól szerepeltek az elmúlt egy évben, a Viasat3 úgynevezett kereskedelmi közönségaránya a tavalyi első negyedéves 6,6 százalékról mostanra 7,9 százalékra emelkedett. Jól muzsikált a társaság másik csatornája, a TV6-is, amelynek közönségaránya a piac által „bűvösnek" tartott 1 százalék körül stabilizálódott.
A Viasat3 és a TV6 – közép- és kiscsatorna társaihoz hasonlóan – sokat profitált a válság nyomán megemelkedett nézettségből; iparági adatok szerint az idei első negyedévben 0,9 százalékkal több magyar nézett televíziót, mint egy évvel korábban. Az elmúlt években a nézettség még folyamatosan csökkent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.