A WWF nevében készített reklámfilmben azt hangsúlyozták, hogy a cunami százszor annyi embert ölt meg, mint 9/11, úgyhogy mindenki óvja a Földet. A hatásvadász tévészpot csak egyszer került adásba, sem az ügynökség, sem az ügyfél nem hagyta jóvá, és véletlenül sikerült benevezni a fesztiválra - ismerte be a DDB ügynökség.
Bár a hirdetések csak egyszer jelentek meg, a One Show szabályai szerint érvényes nevezésnek számítottak – ismerte el Kevin Swanepoel, a versenyt szervező One Club elnöke. A fesztivál ezért hétfőn bejelentette, hogy a jövőben több sugárzásról is igazolást kér a nevezőktől, a kamureklámok készítőire pedig eddig a nemzetközi fesztiválokon példa nélküli szankciók várnak - írja a Kreatív Online.
Az ügyfelek tudta nélkül készített és nevezett hirdetéseket készítő ügynökséget és a kreditekben szereplő teljes csapatot a jövő évtől kezdve öt évre eltiltják a pályázástól, ha lebuknak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.