A modell technikája a tisztán elektromos üzemet éppúgy lehetővé teszi, mint csupán a belsőégésű motor erejének kiaknázását, vagy éppen mindkét hajtásmód közös alkalmazását. A nulla széndioxid-kibocsátású, teljes mértékben elektromos üzemmód 60 kilométer/óra sebességig alkalmazható, a belsőégésű motor pedig a terhelés függvényében igény szerint kapcsolódik a hajtásba, s 65 kilométer/óra alatt motorfék-üzemben önműködően leáll.
Az autó hajtásrendszerét egy 300 kW/407 LE teljesítményű, a BMW TwinPower Turbo technikájával működő, V8-as benzinmotor, valamint két, 67 kW/91 LE illetve 63 kW/86 LE névleges teljesítményű elektromos motor alkotja. A menetteljesítmények és az üzemanyag-fogyasztás rendkívül kedvező viszonyának köszönhetően a BMW ActiveHybrid X6 a hibridjárművek körében, illetve a BMW X-modelljeinek vetélytársai között egyaránt még magasabbra emelte a mércét.
Álló helyzetből mindössze 5,6 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, az EU5 szabvány szerinti tesztcikluson mért üzemanyag-fogyasztása pedig 100 kilométerenként csupán 9,9 literre, széndioxid-kibocsátása pedig kilométerenként 231 grammra adódik
A két elektromotor és a Kettősüzemű Aktív Sebességváltó (Two-Mode Active Transmission) alkalmazásával a BMW ActiveHybrid X6 kétféle üzemmódot is kínál. Az egyik az elindulás és az alacsonyabb sebességtartomány, míg a másik a magasabb tempók során aktív.
A BMW ActiveHybrid technika segítségével elérhető megtakarítás így minden terhelési és sebességi tartományban biztosított, miközben az elektromos motorok, valamint a három bolygóműves egység illetve négylamellás tengelykapcsoló alkotta hétfokozatú automata sebességváltó mindenkor gondoskodik a BMW modelljeire jellemző, hangsúlyosan dinamikus menetteljesítményekről
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.