A hétfőn kezdődő reklámkampány címe „Győzzön a legjobb autó” – a hirdetésekben az új GM elnöke széles texasi akcentusával mondja el a nézőknek, hogy neki is voltak kétségei a céggel kapcsolatban, de már megtetszett neki a kínálat – írja az AP.
A november végéig tartó akció keretében a cég teljes pénzvisszafizetési garanciát kínál minden eladott Buick, GMAC, Chevrolet és Cadillac járműre a vásárlástól számított hatvan napon belül. A GM nem tesz fel kérdéseket az autókat visszahozó tulajdonosoknak, ha azok nem tartoznak a cégnek és nem tettek meg 4 ezer mérföldnél többet a járgánnyal. A GM a kampány során közvetlenül verseny a külföldi márkákkal, a teljesítményt, a designt és a minőséget helyezve előtérbe.
Bob Lutz, a GM elnöke ezzel kapcsolatban elmondta: óriási a szakadék a fogyasztók percepciója és a GM tényleges autókínálata között, ezt szándékoznak megszüntetni a most induló kampánnyal. Lutz hozzátette: a cég a jövőben az egyéni márkákra koncentrál a konszern helyett, így a reklámokon nem is jelenik majd meg a GM logó.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.