BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Arat a Nespresso

Nestlé Nespresso SA bejelentette, hogy 2009-ben 2,77 milliárd svájci frankos forgalmat bonyolított, ami jelentős, 22 százalékos növekedést jelent a vállalat előző évi eredményeihez képest.

A vállalat 2009-ben több mint 190 üzlettel bővítette kiskereskedelmi hálózatát, és piacra dobta a CitiZ kávégépcsaládot, emellett a Nespresso Club tagjainak száma most először meghaladta a 7 milliót. A Nespresso továbbra is a Nestlé Group leggyorsabban fejlődő leányvállalata.

A Nespresso kétszámjegyű növekedést tűzött ki célul. A cég 2010-ben további 30 üzlettel bővíti globális értékesítési hálózatát. Boutique-ok nyílnak például Brüsszelben, Münchenben, Miamiban és New Yorkban (Soho).

A Nespresso emellett új térségekben is megjelenik. Termékei immár elérhetők lesznek Shanghaiban, valamint Fokvárosban és Johannesburgban is. Ez utóbbi városokkal először jelenik meg a márka a Szaharától délre fekvő afrikai térségben.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.