BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Határokat feszeget a Heineken Hungária és a Krétakör

Újabb partner bevonásával folytatja a Heineken Hungária Zrt. a felelőtlen, mértéktelen alkoholfogyasztás veszélyeire, valamint a felelősségteljesen meghozott döntések fontosságára figyelmeztető kampányát. A Krétakör alkotóközössége kisfilmekkel és fesztiválhelyszíni performanszokkal szólítja meg a fiatalfelnőtt korosztályt. Az alkotások az EIKKA múlt évi kutatásából megismert, az önámítást igazoló ellentmondásokra irányítják a figyelmet. A kommunikáció fő platformja továbbra is a http://www.holahatar.hu weboldal.

A kezdeményezés ötletgazdája, a Heineken Hungária Zrt. számára az elmúlt esztendőben folytatott preventív munka legfontosabb tanulsága az volt, hogy a leginkább veszélyeztetett fiatalfelnőtt kör megszólítása csak a számukra releváns platformokon, az általuk ismert formanyelven, illetve hiteles, a probléma iránt érzékenységet mutató partnerekkel lehetséges. A Schilling Árpád vezette Krétakör olyan professzionális alkotóműhely és produkciós iroda, amely a társadalomtudományok bevonásával hoz létre közösségi eseményeket. Az így létrejövő produktumok a megszokott keretek lebontásával, a műfajok újraértelmezésével merőben újszerű, konfrontatív módon kommunikálnak a befogadóval. A közös cél pedig, amit a projekt együttműködő partnerei, a Heineken Hungária Zrt., a Krétakör és a Sziget Kft. megfogalmaztak, nem kevesebb, mint hogy megpróbálják formálni a mértéktelen alkoholfogyasztás tekintetében leginkább veszélyeztetett kör szemléletét és gondolkodásmódját abba az irányba, hogy képesek legyenek az önálló, tudatos, felelősségteljes döntésekre és gondolkodásra.

A 2010-es nyári fesztiválok apropóján megújuló program keretében a Krétakör Fancsikai Péter rendezésében egy figyelemfelkeltő kisfilmet és egy animációt készített, melyek az EIKKA (Európai Ifjúsági Kutató-, Szervezetfejlesztő és Kommunikációs Központ) múlt évi kutatási eredményeit dolgozták fel. Ezt követően a Krétakör alkotóközössége a Heineken Hungária Zrt. által támogatott fesztiválokra (Soproni VOLT és Heineken Balaton Sound) utazott, hogy helyszíni performanszok előadásával gondolkoztassa el a fesztiválozókat a társas befolyásolás és a mértéktelen alkoholfogyasztás kapcsán felmerülő kérdésekről. Az ezekről készülő felvételek az eddig elkészült alkotásokkal együtt még július folyamán felkerülnek a www.holahatar.hu weboldalra, illetve az ismert videómegosztókra.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.