A cég 25 milliárd forintos beruházással bővíti kapacitását, amelynek köszönhetően közvetlenül és közvetetten 700 új munkahelyet teremtenek. 2011-ben 11 millió utast szállított a cég, 8 ország 15 bázisáról, 221 járatpárral. 2012-re lassabb növekedéssel, 12 millió körüli utassal számolnak.
Váradi József kérdésre megerősítette, hogy jelezték a fejlesztési tárcánál, hogy igényt tartanának a Malév leállása miatt felszabaduló, bilaterális (az EU-n kívüli) repülési jogokra. Pénteken adják be írásban is az igényt a minisztériumhoz, ebben a kérdésben a tárca dönt. Elsősorban a moszkvai, kijevi, isztambuli, Tel-Aviv-i jogokat szeretnék megszerezni.
A 66 százalékos kapacitás bővítésről a nyári menetrendben döntöttek, de Váradi József az MTI kérdésére elmondta: ha a piac igényli további egy, kettő, vagy akár 3 gépet is a forgalomba tudnak állítani Budapesten, ez függ a megszerezhető repülési jogtól és a piaci teljesítménytől.
Leszögezte: a Wizz Air nem kíván a Malév helyére lépni, nem akar a Malév helyett nemzeti légitársaság lenni. Hozzátette: nem alakítják át üzleti modelljüket, továbbra is főleg a másodlagos repterekről üzemelnek. Hozzátette: Magyarországon nem történt rendkívüli esemény, számtalan légitársaság tűnik el és jelennek meg újak a világon, így az sem jelentene más versenyhelyzetet, ha új magyar nemzeti légitársaság alakulna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.