Online jelenlétünket mindenképpen növelni szeretnénk akár más brand alatt is” – mondta lapunknak Komora Zoltán turisztikai vezérigazgató-helyettes. Ezen a területen valóban van lemaradása a cégnek, hiszen csak ez évtől érhetők el online a külföldi csomagajánlataik. Az idén 110 éves utazási iroda népszerűségét azonban jól mutatja a Nielsennel közösen végzett közvélemény-kutatás, mely szerint az IBUSZ ismertsége a magyar lakosság körében még mindig 99 százalékos.
A 2012. nyári jubileumi katalógusukban 10 ország 110 üdülőhelyét és több mint 400 szálláshelyét kínálják az utazni vágyóknak. Egy újabb görög desztinációra, Kefalóniára például új charter-repülőgépet indítanak a nyári szezonban. Újdonság még a skót körút is, de tény, hogy Észak-Afrika iránt nem tért még vissza a bizalom. Komora Zoltán úgy fogalmazott: a tavalyinál jobb az utazási kedv, és a kereslet élénkülni látszik. A szakember szerint érezni, hogy kevesebb a szereplő a piacon, de azt is, hogy a korábbi évek csődjei nyomán felértékelődött a megbízhatóság, az utasok keresik az ismert márkákat.
Az IBUSZ-nak csak néhány hétig okozott gondot a Malév leállása, a becsődölt nemzeti légitársaság helyére a cseh hátterű, 30 repülőgépből álló flottát üzemeltető Travel Service lépett. Az IBUSZ kötötte le a Malév charterkapacitásának 98 százalékát a 2012-es nyári szezonra.
Komora Zoltán azt is elmondta: a Malév leállása heti 17 gépet érintett 15 héten át. A gépek 11 desztinációra, Görögországba, Spanyolországba, Bulgáriába és Törökországba repültek volna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.