Az összesítés szerint a kisorsolt mintegy 90 ezer jármű közül több mint 700-ért nem jelentkeztek, így ezek ellenértéke még ma is vár a nyertesekre. Eddig a legtovább egy 1975-ben megnyert Wartburg várta tulajdonosát, aki csak 2007-ben vette át az autó akkori értékét. Szintén egy Wartburgot sorsoltak ki 1965. augusztus 20-án, ennek tulajdonosa azóta sem jelentkezett. Nála is figyelmetlenebb az a betétkönyv-tulajdonos, aki 11 év különbséggel már kétszer is nyert, de nem vette át a nyereményautókat.
A feledékeny nyertesek ma már nem a slusszkulcsot, hanem az autó akkori értékét kapnák meg - hívta fel a figyelmet az OTP. Akadt viszont olyan betétkönyv-tulajdonos is, akinek már öt alkalommal kedvezett a szerencse. Korábban szinte kizárólag Trabantot, Wartburgot, Skodát és Moszkvicsot vihettek haza a nyertesek, de ritkán nyugati autó, így BMW vagy Renault is került betétkönyv-tulajdonoshoz. A rendszerváltást követően Rover és VW Beetle is nyerhető volt, illetve sokszor a magyarországi autógyárakból kigördülő Suzukik és Opelek kerültek a nyertesekhez.
Jelenleg a Toyota és a Chevrolet típusai adják az évi több mint 140 autó zömét, a negyedéves extra sorsoláson pedig Kecskeméten gyártott B-osztályú Mercedeseket "húznak". 2011 óta gépkocsinyeremény-betétkönyvet nemcsak saját névre lehet váltani, hanem ajándékként is adható, így karácsonykor, a tavaszi ballagási és érettségi időszakban, valamint a nyári esküvői szezonban érezhetően élénkül, duplájára nő az értékesítés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.