A kutatás rámutatott, hogy az európai fogyasztók online is elvárják a tökéletes vásárlói élményt, a termékek ára és a szállítási idő kulcsfontosságú, a nyilatkozók 58 százaléka hagyott már félbe vásárlást a túl hosszú kiszállítási idő, vagy a kiszállítási dátum hiánya miatt.
A megkérdezettek 87 százaléka hajlandó tenni az ingyenes kézbesítés érdekében, 43 százalékuk például további termékeket vesz, a vevők harmada pedig hajlandó többet várni a kiszállításra. Azonban az online vásárlók csaknem harmada szeretné, ha a kiszállított terméket nem csak otthonában vehetné át.
A fogyasztók számára szintén fontos a részletes termékleírás, azonban a több mint 6200 megkérdezett e-vásárló harmadát a közösségi média befolyásolja internetes vásárlás során. A vásárlók csupán 59 százaléka vélte úgy, hogy elegendő a rendelkezésre álló termékadat, a kézbesítéssel kapcsolatban például a válaszadók több mint fele szívesebben látná a csomag várható érkezésének dátumát, mint a szállításhoz szükséges munkanapok számát.
A kutatásból kiderült az is, hogy a rugalmas áruvisszavétel egyre fontosabb szempont, a vásárlók 90 százaléka a vásárlás során, 67 százalék pedig a tényleges vásárlási döntést megelőzően nézi meg a visszavételi feltételeket, miközben a vásárlók mindössze 53 százaléka elégedett az online visszaváltás és termékcsere lehetőségeivel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.