BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Európa szeret online vásárolni

Az európaiak 80 százaléka elégedett az online vásárlásokkal, míg a boltival csak 67 százalékuk derül ki a UPS logisztikai szolgáltató legfrissebb, reprezentatív felméréséből.

A kutatás rámutatott, hogy az európai fogyasztók online is elvárják a tökéletes vásárlói élményt, a termékek ára és a szállítási idő kulcsfontosságú, a nyilatkozók 58 százaléka hagyott már félbe vásárlást a túl hosszú kiszállítási idő, vagy a kiszállítási dátum hiánya miatt.

A megkérdezettek 87 százaléka hajlandó tenni az ingyenes kézbesítés érdekében, 43 százalékuk például további termékeket vesz, a vevők harmada pedig hajlandó többet várni a kiszállításra. Azonban az online vásárlók csaknem harmada szeretné, ha a kiszállított terméket nem csak otthonában vehetné át.

A fogyasztók számára szintén fontos a részletes termékleírás, azonban a több mint 6200 megkérdezett e-vásárló harmadát a közösségi média befolyásolja internetes vásárlás során. A vásárlók csupán 59 százaléka vélte úgy, hogy elegendő a rendelkezésre álló termékadat, a kézbesítéssel kapcsolatban például a válaszadók több mint fele szívesebben látná a csomag várható érkezésének dátumát, mint a szállításhoz szükséges munkanapok számát.

A kutatásból kiderült az is, hogy a rugalmas áruvisszavétel egyre fontosabb szempont, a vásárlók 90 százaléka a vásárlás során, 67 százalék pedig a tényleges vásárlási döntést megelőzően nézi meg a visszavételi feltételeket, miközben a vásárlók mindössze 53 százaléka elégedett az online visszaváltás és termékcsere lehetőségeivel.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.