A hirado.hu-n azzal büszkélkedik az állami média: az indulás napján, március 15-én 3,5 millió fő volt a csatorna összesített elérése a Nielsen Közönségmérés szerint.
Az öt közszolgálati adó együttes napi elérése az idei év megelőző tíz vasárnapi napjához képest 12 százalékkal nőtt március 15-én, ami azt jelenti, hogy a kumulált elérés mutató szerint, összesen 5,3 millióan kapcsoltak a közmédia műsorára. Ez azonban az összes állami tévéadót jelenti, de az M1 műsorainak nézettségére is büszkék: mint írják, a napi elért közönség a megújulás első napján 3 millió 535 ezer fő volt.
Kevésbé szép ez a szám, ha úgy nézzük, hogy azt jelenti: ennyien voltak azok, akik legalább egy percre odakapcsoltak - azaz arról, hogy hányan voltak, akik tartósan ott is maradtak, nem mondanak ezek az adatok semmit. Az állami tévét tartósan nézőkről gyengébbek a számok: 18 923 fő volt az M1 első napjának átlagos nézőszáma a kereskedelmi tévékben célcsoportként emlegetett 18-49 éves korosztályban. A közmédia reggeli magas nézettsége nagy része a reggeli Forma-1-közvetítésnek köszönhető a Duna tv-n, akkor 42,8 százalékos volt a nézettség az Index szerint. Az M1 közönségaránya este 7 és 11 között mért főműsoridőben 1,1 százalékos volt, ami kb. 12 ezer nézőt feltételez félórás átlagot számolva - számolt a portál. A Nielsen mérése szerint 17:45-kor 0,0 százalékos volt az M1 nézettsége.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.