A vállalat 2016-ban összesen 20 százalékkal, csaknem 2 milliárd forinttal költött többet beruházásokra, mint egy évvel korábban. A drogérialánc idén Lajosmizsén, Budapesten a Háros utcában nyitott üzleteket, valamint a szegedi és kiskunhalasi üzletét bővítette. Magyarországon első üzletét 1993 decemberében nyitotta Debrecenben, a bolthálózat legújabb, kétszázadik üzletét pedig márciusban adta át a Csepel Plázában.
[caption id="" align="alignleft" width="600"] 2016-ban 68 milliárd forint bruttó forgalma volt a drogérialáncnak - Fotó: AFP[/caption]
A cég tavaly több mint 10 százalékkal növelte munkavállalói számát, 2016 végén pedig összesen 1430 embert foglalkoztatott bolthálózatában és üllői központjában. A Rossmann cégcsoport első üzlete 1972-ben nyílt a németországi Hannoverben. 2016-ban 8,4 milliárd euró bevételre tett szert, ami 6,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban.
Az összesen 3627 üzlettel rendelkező drogérialánc hat országban - Németország, Lengyelország, Magyarország, Csehország, Albánia és Törökország - van jelen, több mint 50 ezer embert foglalkoztat, és jövőre mintegy 250 új drogéria nyitását tervezi. A drogérialánc 16 ezer terméke közül 2200 sajátmárkájú, az üzleteknek pedig naponta megközelítőleg 1,7 millió vásárlója van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.