BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Hozzánk is megérkezett a Huawei okoskarkötője

Tegnaptól nálunk is kapható a Huawei új okoskarkötője, a Band 2 Pro. A készülék egész nap figyeli a felhasználó szívritmusát és légzését, éjszakánként pedig az alvás mennyiségét és minőségét is monitorozza, így nagy segítséget nyújthat az egészség megőrzésében és a sportolásban. A beépített GPS-szel rendelkező karkötő biztosítja a pontos edzésadatok rögzítését, akkumulátora pedig akár 21 napos folyamatos használatot tesz lehetővé. A gyártó gondoskodott arról is, hogy a karkötő teljes mértékben szinkronizáljon a felhasználó telefonjával, így az üzenetek, fontos értesítések megtekintéséhez nem szükséges elővenni a mobilt, azok nyomon követhetők a Band 2 Pro PMOLED fekete-fehér kijelzőjén is, igaz, ehhez állandó Blue­tooth-kapcsolat szük­séges. A Hua­wei új okos­karkötőjétől akkor sem kell megválnia a felhasználónak, ha vízbe merészkedik. A készülék 50 méteres vízmélységig használható, így a medencében végzett gyakorlatokat is kiértékeli az eszköz mozgáselemző algoritmusa. A karkötő Android 4.4 és iOS 8.0 operációs rendszerrel, 256 RAM belső memóriával került forgalomba.

A Gartner előrejelzése szerint idén világszerte 310,4 millió viselhető okoseszközt adnak majd el, ami 16,7 százalékos növekedés lehet a múlt évhez képest. A piackutató cég ebbe a kategóriába sorolja a bluetoothos fejhallgatókat, amelyek a legnagyobb szeletét adják a piacnak, a második legnagyobb termékkört az okoskarkötők jelentik. Ezekből idén várhatóan 44,1 milliót vásárolnak majd a fogyasztók, ami több mint 9 milliós bővülést jelent az értékesítésben éves összevetésben. Bár az okosórák darabszámban csak a harmadik legnagyobb szegmenst képviselik, értékben a piac mintegy harmadát uralják. A Gartner prognózisa szerint a viselhető okoseszközök 2017-ben 30,5 milliárd dollárt hoznak majd a gyártóknak, ebből 9,3 milliárd jut az okosórákra.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.