A Masterplast a harmadik negyedévben 26,74 millió eurós árbevételt ért el, vagyis 10 százalékkal növekedett. A hazai piacán 18 százalékos bővülést ért el a cég ezen a soron, a bevételek 8,2 millió euróra emelkedtek. A magasabb forgalom következtében az EBITDA 13 százalékkal emelkedett éves összevetésben, és meghaladta a kétmillió eurót. A társaság 1,13 millió euró nettó eredményt jelentett, a tavalyi év azonos időszakához képest ez 15 százalékos növekedés.
Az első három negyedévben 10 százalékkal, 68,52 millió euróra növelte forgalmát a Masterplast, a nettó eredmény azonban alig 2 millió euró lett, 18 százalékkal esett vissza éves összevetésben. A csökkenés hátterében elsősorban a pénzügyi eredmény, a magasabb kamatráfordítás és a kedvezőtlen árfolyamváltozások állnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.