Az AMG továbbfejlesztett, 2,0 literes turbómotorja megkapja az F1-ben használt, elektromos rásegítésű turbófeltöltőt – a forgórészt nemcsak a kipufogógázok, de szükség esetén egy villanymotor is hajtja (akár percenként 170 000 fordulaton), ami sokkal jobb gázreakciót biztosít. A feltöltő és a villanymotor is be van kötve a motor hűtőkörébe.
Az elektromos meghajtású turbófeltöltővel megspórolják a külön elektromos légsűrítő beépítését (költség és hely), az ezen a blokkon most debütáló lágy hibrid rendszer miatt amúgy is megjelenő 48 voltos elektromos rendszert használják a meghajtáshoz. Az M139-es motorhoz szíjjal csatlakozó 14 lóerős villanymotor teljesítménye padlógázon hozzáadódik a benzines 381 lóerejéhez, de leginkább a motorleállító finom működéséért felel.
A maximális nyomaték 480 newtonméter, ami széles tartományban (percenként 3250-5000) a vezető rendelkezésére áll. Hátsókerék-meghajtású az SL 43-as, a 9 fokozatú duplakuplungos váltóval felszerelt roadster 4,9 másodperces 0-100 kilométer/órás sprintet tud a rajtautomatika jóvoltából, a végsebesség elektronikusan korlátozott 275 kilométer/óra. Nem is rossz értékek ezek egy üresen is 1810 kilogramm tömegű autótól!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.