Noha számos információt már korábban lehetett tudni, a Lamborghini Revuelto új megjelenésére csak most csodálkozhattak rá az érdeklődők. Mitja Borkert és csapata kifejezetten látványos külsőt varázsolt a luxusautónak, mely annak ellenére, hogy egy 70 kilogramm tömegű, 3,8 kilowattóra kapacitású lítiumion-akkumulátort is kapott, még mindig rendkívül könnyűnek számít.
Az olasz autógyártó nem saját tömeget, hanem száraz tömeget adott meg – ez 1772 kg –, amivel számolva
az 1015 lóerős motor lóerőnként mindössze 1,75 kilót mozgat.
A sportkocsi egy karbon térvázra épül, mely 10 százalékkal könnyebb és 25 százalékkal merevebb a korábbi Aventadornál. Erre főként szintén karbonból készített karosszériaelemek kerülnek, míg a felfelé nyíló ajtók anyaga alumíniumból van, az első és a hátsó lökhárító viszont egyszerűen és olcsón javítható műanyag – írja az Autó-Motor.
A tesztek szerint a 0–100-as sprintet 2,5 másodperc alatt tudja a Revuelto, míg a 0–200-hoz hét másodperc szükséges,
a végsebesség pedig óránként 350 kilométer felett lehet valahol. A legújabb Lamborghini számára a Bridgestone külön gumiabroncsokat is fejlesztett, a jól tapadó Potenza Sport 265/35 ZRF20 és 345/30 ZRF21 vagy 265/30 ZRF21 és 355/25 ZRF22 méretben választható, és a Blizzak LM005-ös téli abroncshoz is készült Revuelto-változat.
A belső terek is a márkához illő luxusban készültek el, a műszerfalon három kijelzőt is találhatunk, a 12,3 colos műszeregység mellett 8,4 colos a központi érintőképernyő, és az utasoldalon egy 9,1 colos kijelző található, melyekhez látványosabb grafikákat és könnyebb használatot ígérnek. A kormány a Squadra Corse versenyautó alapján készült.
A Lamborghini Connect rendszer szolgáltatásai is bővülnek, a parkolóhely-kereséstől kezdve az állandóan elérhető diszpécserszolgálat nyújtotta műszaki segítségkérési lehetőségen át egészen az ellopott jármű megkereséséig terjednek a rendszer képességei, de beállítható a csúcssebesség és a használat időbeli és térbeli korlátozása is.
Azt egyelőre nem tudni, hogy a fogyasztás mekkora, bár ez aligha szempont a célközönség számára, és egyelőre az ár sem ismert. Igaz, a legtöbb autó várhatóan személyre szabottan készül, így az indulóár sem feltétlenül perdöntő.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.