A visszaváltott műanyag palackok, italos és üdítős alumínium dobozok, valamint üvegek száma átlépte a 150 milliót – közölte a Lidl. A cég közleménye szerint január 1-je óta országszerte a REponton leadott újrahasznosítható hulladékból majdnem minden negyediket a piacvezető áruházlánc 210 üzletének valamelyikébe vitték vissza a vásárlók
A Lidl összesítése alapján kiderült az is, hogy a vásárlók több palackot vittek vissza a boltokba, mint amennyi betétdíjas terméket értékesített a cég, így összességében majdnem minden negyediket a hazánkban piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc üzletének valamelyikében adták le a vásárlók.
„Piacvezető és felelős vállalatként szeretnénk minden területen élen járni és példát mutatni. A fenntarthatóság ráadásul egy kiemelten fontos téma a Lidl számára, amit számos intézkedésünkkel, célkitűzéssel igyekszünk elősegíteni. A palackvisszaváltási-rendszer kulcsfontosságú környezetünk megóvásában, és büszkék vagyunk arra, hogy ez idáig 150 millió darabnál is több alumínium italosdobozt, üveget és műanyag palackot gyűjtöttünk vissza. Ez azt jelenti, hogy
a nálunk található REpontokról eddig közel 220 ezer zsáknyi, mintegy 7,5 millió kilogramm súlyú újrahasznosítható hulladékot szállítottak el.
A célunk, hogy még gyorsabbá, gördülékenyebbé tegyük vásárlóink számára a folyamatot, így több áruházunkban növeljük a visszaváltási kapacitást, ami összességében milliárdos nagyságrendű beruházást jelent – nyilatkozta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Újabb mérföldkőről, 700 millió visszagyűjtött palackról adott hírt a hazai hulladékgazdálkodásért felelős Mohu. Minden visszagyűjtött palackot újrahasznosítanak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.