Karácsonykor látott napvilágot az a hír, miszerint a Ferrari a Hungaroringen aratott győzelme 20. évfordulójára öt darab 296 GTB Assetto Fioranóból készít jövőre különkiadást Hungarian Rhapsody néven. A Carscoops értesülései szerint mind az öt példányt magyar ügyfél vette meg. A vezess.hu felidézi: a maranellóiak Michael Schumacher és Rubens Barrichello jóvoltából 2004-ben történelmet írtak a Magyar Nagydíjon, ahol nemcsak kettős sikert értek el, megfutva a verseny leggyorsabb körét, hanem a Forma–1-es világbajnoki címet is bebiztosították maguknak – sorozatban hatodszor.
A totalcar.hu arról ír, hogy a limitált szériás Ferrarik a Formula–1-es autók a két évtizede ikonikusnak számító vörös-fehér festését kapják meg, az első csomagtérfedélen pedig egy 1-es szám is kerül rá. A sasszeműek ráadásul azt is kiszúrták, hogy a sajtófotó az Erzsébet híd buszsávjában készült.
A szuperjármű alapját a kupé Assetto Fiorano csomaggal felszerelt verziója adja. Az új limitált széria azonban
A 663 lóerős, széles hengerszögű V6-ossal és 167 lóerős villanymotorral szerelt hibrid sportkocsi különkiadása az F2004-es versenyautón is alkalmazott árnyalatokban (Rosso F1 és Bianco King) pompázik, az orrára festett 1-es rajzszám még tipográfiájában is azonos.
A magyar szívnek igazán kedves részlet viszont a beltérben található: az ülések fejtámlájára a Hungaroring vonalvezetését és a magyar zászló hímezték. A gyártó azt viszont nem árulta el, hogy mennyibe kerülnek ezek a csodaautók.
Megtudtuk, mennyi Bentley-t adnak el MagyarországonA Bentley Budapest értékesítési vezetője szerint XI. kerületi szalonjuk kiváló magyar ügyfélkörrel rendelkezik, ezért nem is adnak el külföldre. Riedl Tamás a márkakereskedés fennállásának ötödik évfordulóján rendezett ünnepségen elmondta, hogy több mint száz elégedett vevőjük használja itthon az általuk értékesített autókat, és ez a tendencia csak nőni fog a jövőben. A fővárosi szalon célja, hogy egyre több Bentley legyen és maradjon a hazai utakon. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.