„A jövőbeli kecskeméti üzem kínálja egyértelműen a legjobb kilátásokat” – indokolta Schmückle, a Mercedes termelési vezetője a döntést. A kiépített autópálya-hálózat és az alig drágább munkaerő a romániaihoz képest megkönnyítették a döntést.
Legkésőbb jövő tavasszal vége a puszta-idillnek – írja a Világgazdaságot idéző német gazdasági lap. „A Daimler a magyar város melletti szántóföldet csúcstechnológiai körzetté alakítja.”
Külön kiemelik a város barackpálinkának köszönhető hírnevét, és a két év alatt kórházi igazgatóból lett polgármester dicsérő szavait. Öt évvel ezelőtt a Nokia kopogott, ám végül Tatabányára költözött, majd a BMW is érdeklődött, de végül Lipcse mellett döntött.
Megemlítik Bács-Kiskun megye 12,5 százalékos munkanélküliségét, és 144 200 forintos átlagbérét, mely „40 százalékkal a budapesti bérszínvonal alatt van”.
Továbbá megemlítik: nem mindenki örül a befektetésnek. Egyes vállalkozók attól félnek, hogy a német vállalat magas béreivel elszívja tőlük a képzett munkaerőt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.