A legrosszabb híre a légitársaságoknak van.
A Google - amely letaszította az első helyről a Microsoftot, sőt az amerikai informatikai vállalat a 10-ik helyre került a listán - legfőképpen annak köszönheti a jó helyezést, hogy jól bánik a dolgozókkal, és kedvező munkakörülményeket biztosít számukra. Az emberek díjazzák a vállalat társadalmi elkötelezettségét is - áll a felmérésben.
Ezzel szemben az amerikai légitársaságokat belülről és kívülről is rossz véleménnyel illették a megkérdezettek, elsősorban amiatt, hogy csökkentették a dolgozók fizetését, miközben emelték a jegyek árát, s most már olyan szolgáltatásokért is pénzt kérnek - fedélzeti étkezés, csomagfeladás -, ami korábban ingyenes volt.
A Google után a második helyen a Johnson and Johnson áll, majd a chipgyártó Intel, a General Mills és a Kraft Foods, a Berkshire Hathaway, a 3M, a Coca-Cola és a Honda következik.
Az öt legkevésbé népszerű cég az olajipari Halliburton, a venezuelai tulajdonban lévő Citgo olajipari vállalat, a Northwest Airlines légitársaság, az Exxon Mobil és a Comcast kábeltársaság.
A felmérést két lépcsőben végezték el: tavaly júliusban kiválasztottak 60 vezető céget, majd 7105 amerikait megkérdeztek, az ő szemükben melyiknek a legjobb, és melyiknek a legrosszabb a hírneve. A második körben - februárban és márciusban -20.477 amerikainak kellett értékelnie ugyanezt a 60 vállalatot egyebek mellett bizonyos érzelmi szempontok, illetve termékeik minősége és társadalmi felelősségvállalása alapján.
A megkérdezettek 51 százaléka vélte úgy, hogy az elmúlt időben romlott az amerikai cégek hírneve, míg 11 százalék mondta azt, hogy szerinte javult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.