BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Háromszor több a mobil-előfizető, mint az internetfelhasználó

A mobiltelefonok rohamléptekben zárkóznak fel az üzletekhez, webhelyekhez és termékkatalógusokhoz, és mára egyenrangú kiskereskedelmi értékesítési csatornává nőtték ki magukat.

A tanulmány amerikai és európai kiskereskedelmi cégeket értékelt többféle kritérium alapján is. Idesorolható egyebek mellett az egyszerűen kezelhető grafikus felhasználói felület, a keresési lehetőség és a kényelmes vásárlási folyamat, valamint a közösségi hálózatokhoz való kapcsolat. Az e-kereskedelem töretlenül fejlődik.

A Forrester Research becslése szerint az online értékesítés globális összértéke ebben az évben eléri a 204 milliárd dollárt, 2012-re pedig a 335 milliárdot.

Az USA-ban az értékesítés mintegy hat százaléka már az online szegmensben bonyolódik. Rövidesen a vásárlók alapvető elvárásai között szerepel majd, hogy mobiltelefonjaikkal megtalálhassák az üzleteket, kutathassanak termékek után és kezeljék a számlájukat.

Ehhez a kiskereskedőknek is ki kell alakítaniuk mobil- és többcsatornás stratégiájukat, hogy a vevők bármikor és bárhonnan hozzáférhessenek az általuk kínált termékek adataihoz. Jelenleg háromszor több – mintegy 3,3 milliárd – a mobil-előfizető, mint az internetfelhasználó, utóbbiak száma „csupán” 1,3 milliárd.

A cikk teljes terjedelemben itt olvasható

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.