A tanulmány amerikai és európai kiskereskedelmi cégeket értékelt többféle kritérium alapján is. Idesorolható egyebek mellett az egyszerűen kezelhető grafikus felhasználói felület, a keresési lehetőség és a kényelmes vásárlási folyamat, valamint a közösségi hálózatokhoz való kapcsolat. Az e-kereskedelem töretlenül fejlődik.
A Forrester Research becslése szerint az online értékesítés globális összértéke ebben az évben eléri a 204 milliárd dollárt, 2012-re pedig a 335 milliárdot.
Az USA-ban az értékesítés mintegy hat százaléka már az online szegmensben bonyolódik. Rövidesen a vásárlók alapvető elvárásai között szerepel majd, hogy mobiltelefonjaikkal megtalálhassák az üzleteket, kutathassanak termékek után és kezeljék a számlájukat.
Ehhez a kiskereskedőknek is ki kell alakítaniuk mobil- és többcsatornás stratégiájukat, hogy a vevők bármikor és bárhonnan hozzáférhessenek az általuk kínált termékek adataihoz. Jelenleg háromszor több – mintegy 3,3 milliárd – a mobil-előfizető, mint az internetfelhasználó, utóbbiak száma „csupán” 1,3 milliárd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.