Az országos napilapok népszerűsége a gyenge ár/érték arány miatt jelentős mértékben esett vissza: az érdeklődők száma olyan csekély, hogy a hirdetések költségét már csak nagyobb irodák engedhetik meg maguknak. A papíralapú hirdetések között ugyanakkor megjelentek a közvetítő cégek saját lapjai – számolt be az ingatlanmagazin.com a Napi Gazdaság nyomán.
Vidéken ugyancsak az online felületek vették át vezető szerepét, habár még másfél évvel ezelőtt is a nyomtatott lapok uralták a hirdetések piacát. A lap ugyanakkor azt is megjegyezte, hogy egyes esetekben az internetes hirdetések olyan drágává váltak, hogy olykor egy nyomtatott sajtóban történő alkalmi megjelenéssel akár jobban is járhatnak a hirdetők.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.