BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Ingatlant keres vagy elad? Irány a net!

A felmérések azt mutatják, hogy az online ingatlanhirdetések aránya mára eléri a 80 százalékot. A maradék 20 százalékon osztozik a nyomtatott sajtó, melyen belül a katalógusok és a szórólapok mellett a helyi magazinok részesedése a legjelentősebb.

Az országos napilapok népszerűsége a gyenge ár/érték arány miatt jelentős mértékben esett vissza: az érdeklődők száma olyan csekély, hogy a hirdetések költségét már csak nagyobb irodák engedhetik meg maguknak. A papíralapú hirdetések között ugyanakkor megjelentek a közvetítő cégek saját lapjai – számolt be az ingatlanmagazin.com a Napi Gazdaság nyomán.

Vidéken ugyancsak az online felületek vették át vezető szerepét, habár még másfél évvel ezelőtt is a nyomtatott lapok uralták a hirdetések piacát. A lap ugyanakkor azt is megjegyezte, hogy egyes esetekben az internetes hirdetések olyan drágává váltak, hogy olykor egy nyomtatott sajtóban történő alkalmi megjelenéssel akár jobban is járhatnak a hirdetők.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.