A csatorna által az utóbbi fél évben kifejlesztett új generációs hirdetések alkalmazási lehetőségük szempontjából három csoportba sorolhatók: a jelenleg is használt eszközök – mint például a már működő single spot, a promo keret vagy a kreatív nyereménybemutatás -, a tesztelés fázisában lévő formátumok – mint például a Kiválasztott döntőjében kipróbált osztott képernyős megoldás -, és a fejlesztés alatt álló eszközök, mint amilyen az úgynevezett ID spot is.
Úgy gondoltuk, hogy eljött az idő, hogy ezekre a projektekre egy külön szervezeti egységet hozzunk létre – mondta Kovács Krisztián, a TV2 kereskedelmi igazgatója.
Atkári Csaba, a TNS Hungary tanácsadója arról számolt be, hogy a kutatási eredmények kiemelkedő, 80%-os érzékelési és 66%-os visszaidézési arányt mutatnak példáu a single spot esetében. A televíziónézők izgalmasnak találják ezt a fajta megoldást, a klasszikus reklámblokkokhoz képest kevésbé utasítják el, 81 százalékuk pedig úgy nyilatkozott, hogy nem kapcsolna el, ha csak egyetlen reklám szerepelne a blokkban.
Palincsár László, az Initiative médiaügynökség képviseletében úgy vélte, hogy az ehhez hasonló eszközök mutathatják a televíziós hirdetések jövőjét, mert kreatívak, költséghatékonyak, eredményességük pedig jól mérhető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.