A Weber Shandwick hat kategóriában is első díjat szerzett a PR-szakma egyik legnevesebb nemzetközi elismerése, a SABRE Díj 2008-as döntőjében. Az utolsó fordulóba az ügynökség európai irodái részéről 21 kampány, illetve projekt került be - áll a társaság közleményében.
A budapesti iroda egyetlen magyar jelöltként a CSR kategória öt legjobbja közé jutott, mégpedig Pannonnal kidolgozott “Társadalmi Felelősségvállalás Napja ” programmal. E napon vezető hazai vállalatok ajánlották fel szén-dioxid-kibocsátásuk visszaszorítását a klímaváltozás hatásainak mérséklésére, és erre felhívták a többi magyarországi nagyvállalatot is.
A Weber Shandwick európai hálózata 17 kategóriában képviseltette magát a SABRE döntőjében. A győztesek közül is kiemelkedett a londoni iroda vezetésével megvalósult „Szocsi 2014” kampány, amely Oroszország nevezését vezette sikerre a 2014-es téli olimpia rendezési jogáért, kiérdemelve ezzel a több országot átfogó pr-kampányok közti elsőséget. A jótékonysági programok és public affairs terén az ügynökség svájci irodája a Darfúr Megmentéséért Koalíció számára végzett munkával szerezte meg a SABRE Díjat.
A Weber Shandwick a közelmúltban a másik neves nemzetközi PR-díjkiosztón is jól szerepelt: a Nemzetközi Public Relations Szövetség, az IPRA öt Golden World-díjat ítélt az ügynökségnek. Ebből egyet a budapesti iroda kapott a SáGával végzett válságkezelésért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.