A jó eredményekben szerepet játszott a dollár a svéd valutához viszonyított 13 százalékos esése az második negyedben, ami így csökkentette az H&M beszerzési költségeit. A stockholmi székhelyű vállalat ugyanis 60 százalékban Ázsiából vásárolja a termékeket, ahol az árakat dollárban határozzák meg.
Az előző két évben mégis a legkisebb mértékben – 14 százalékkal - emelkedett a H&M profit. Legnagyobb riválisának számító, spanyol Inditex SA sem büszkélkedett jobb eredménnyel: a la corunai székhelyű vállalat az elmúlt 4 év legkisebb forgalombővülését tapasztalata, miután legnéppszerűbb márkájának, a Zarának is csökkentek az eladásai.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.