A társaság közleménye szerint az Uterqüe a többi 8 – például Stradivarius, Zara, Bershka – márka mellett szintén nemzetközi lesz: az év végéig 20-30 üzletet terveznek elsősorban Dél-Európában. Az Uterqüe termékskálája felöleli az összes ruházati kiegészítőt: táskákat, lábbeliket, ékszereket és öveket. Az Inditex külön tervezőcsapatot állított fel az Uterqüe dizájn kialakítására, az üzletek ellátása a vállalatcsoport csatornáján keresztül történik.
Az ágazatnak nemcsak a luxuscégei, de a hazai vásárlók által kedvelt középkategóriás üzletei is sikert sejtetnek tehát a kiegészítőkre specializált boltokban, vagy ahogy a szakmában hívják, accessories shopokban. A kiegészítőkből ugyanis egy általános vásárlás során sokkal több fogy, mint a hagyományos ruházati cikkekből. A 68 országban összesen 3674 üzletet működtető Inditex kivétel nélkül minden ruházati leányvállalatánál értékesít kiegészítőket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.