Az akvizícióval a magyar piacra belépő Bochemie elsősorban az – olyan hagyományos magyar márkákról, mint a Bip, Ultra és WU2 termékekről ismert – EVM jelenlegi márka- és termékportfoliójának frissítését tervezi. Emellett a Csehországban népszerű Savo márka bevezetésére készül, nemcsak a magyar, hanem más piacokon is. Az akvizíció során a Bochemie a szavazati jogot biztosító részvények több mint 99%-át szerezte meg az EVM társaságban – a tranzakció további részletei nem ismertek.
„A nagy múltú magyar tisztítószergyártó társaság akvizíciója révén a Bochemie belépett a magyar piacra, ahol egy erős márkaportfoliót kíván kialakítani” – mondta el a tranzakció kapcsán Ladislav Kraus, a Bochemie vezérigazgatója. „Célunk elsősorban az EVM termékportfoliójának frissítése, mivel a magyar vevők által kedvelt Ultra, Bip, WU2 termékek megújításában komoly növekedési potenciált látunk. Szeretnénk továbbá a Savo márkát a magyar piacra is bevezetni. A jövőben további akvizíciókat is tervezünk, amelyek során hasonlóan kívánunk eljárni”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.