A cég 1,7 milliárd dollárért megvásárolná a Kamaz 42 százalékát, Kínában vegyesvállalat létrehozására készül a Beiqi Foton Motorral, nemrégiben pedig 360 millió eurós alaptőkével vegyesvállalatot hozott létre az indiai Hero csoporttal.
A Daimler AG - akárcsak a General Motors és a Toyota - azért igyekszik növelni teherkocsi-eladásait Kínában, hogy ellensúlyozza a csökkenő észak-amerikai igényt. Emiatt a cég tavaly 37 százalékkal kevesebb járművet gyártott az óceánon túl, és arra készül, hogy alig több mint felére csökkentse a kanadai Ontarióban működő üzemének létszámát.
További részletek a szerdai Világgazdaságban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.