A TNS és az Omnicom felmérése szerint az Eb-vel kapcsolatba hozható reklámfilmekben megjelenő márkák – támogatott ismertség szerinti, azaz egy előre meghatározott listáról való kiválasztás alapján eldöntött – versenyét a hazai focirajongók körében egyértelműen az Adidas nyerte, 70 százalék feletti mutatóval. A Borsodi, illetve a Borsodi Póló ebben a versenyben az igencsak előkelő harmadik helyen végzett, az Adidason kívül csupán a MasterCard előzte meg.
A támogatói megjelenések közül a közönség a játékosok felszerelését érezte a leginkább a focihoz illeszkedőnek, a játékosokat kísérő gyerekek, a pálya szélén elhelyezett hirdetőtáblák és a közvetítést közvetlenül megelőző/követő megjelenések előtt.
Az Eb-hez többé-kevésbé kapcsolódó reklámfilmek szereplői közül a legtöbben Gera Zoltán nevét idézték fel, a Pepsit népszerűsítő válogatott csatár ezen a pályán Christiano Ronaldót és David Beckhamet is maga mögé utasította. Luís Figo negyedik helyezésében a Szentkirályinak vannak elévülhetetlen érdemei; a győztes spanyol csapat játékosai közül reklámfilm-megjelenést csupán Fabregas esetében tudtak a megkérdezettek felidézni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.