A GfK Hungária médiakutatási szektora által 2006 augusztusában indított folyamatos fejlesztés utolsó darabjával – a GfK Outdoor Monitorral – kiegészülve immár teljes a vállalat reklámhatékonyság-vizsgálati portfóliója.
Az online, indoor, outdoor felületeket, valamint a TV-t, rádiót és sajtót lefedő úgynevezett post-buy vizsgálati szolgáltatás újdonsága, hogy az egyes kommunikációs csatornák közönségének vizsgálata helyett egy adott reklám célközönséghez való eljutásának mérésére összpontosít. Ezzel a kutatási szolgáltatással már nem csupán egy reklámkampány potenciális, de tényleges elérése, sőt közönség általi befogadása is meghatározhatóvá válik.
A GfK Média reklámhatékonyság-vizsgálatainak sztenderd mutatószámai az elérés, a kedveltség és a mozgósítási index (ez utóbbi az adott kampány vásárlásra ösztönző hatását hivatott megmutatni). A havi rendszerességgel frissülő adatbázisok a célcsoport-specifikus elemzési lehetőségeken túlmenően az egyes szektorokra vonatkozó benchmark adatokat is tartalmaznak az összehasonlíthatóság céljából.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.