BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Reklámhatékonyság-vizsgálat minden médiafelületen

A GfK Hungária médiakutatási szektora az egyes médiafelületeken közzétett reklámok hatékonyságát, azaz az üzenetek tényleges célba jutását és közönség általi befogadását vizsgálja.

A GfK Hungária médiakutatási szektora által 2006 augusztusában indított folyamatos fejlesztés utolsó darabjával – a GfK Outdoor Monitorral – kiegészülve immár teljes a vállalat reklámhatékonyság-vizsgálati portfóliója.

Az online, indoor, outdoor felületeket, valamint a TV-t, rádiót és sajtót lefedő úgynevezett post-buy vizsgálati szolgáltatás újdonsága, hogy az egyes kommunikációs csatornák közönségének vizsgálata helyett egy adott reklám célközönséghez való eljutásának mérésére összpontosít. Ezzel a kutatási szolgáltatással már nem csupán egy reklámkampány potenciális, de tényleges elérése, sőt közönség általi befogadása is meghatározhatóvá válik.

A GfK Média reklámhatékonyság-vizsgálatainak sztenderd mutatószámai az elérés, a kedveltség és a mozgósítási index (ez utóbbi az adott kampány vásárlásra ösztönző hatását hivatott megmutatni). A havi rendszerességgel frissülő adatbázisok a célcsoport-specifikus elemzési lehetőségeken túlmenően az egyes szektorokra vonatkozó benchmark adatokat is tartalmaznak az összehasonlíthatóság céljából.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.