A céghez tartoznak a Timex és a TX órák, valamint a Versace divatmárka neve alatt kapható órák is. A hazai cég eredményeiről Polovitzer Zoltán ügyvezető igazgató elmondta: A vállalat idén 10 százalékos árbevétel emelkedést célzott meg. A Timex forgalmának nagyrészét egyébként a mainstream kategóriába tartozó Timex divat- és lifestyle órák adják, ebben a piaci szegmensben a Timex a második Magyarországon a Casio mögött.
A teljes órapiacot tekintve a Timex a 4-5. helyen áll. A társaság sportórái egyelőre kisebb hányadát biztosítják a bruttó bevételnek, de szerepük folyamatosan növekszik. Ezen túl egyre nagyobb jelentőséggel bírnak a felsőkategóriás órák közé tartozó TX órák, valamint a Versace időmérő szerkezetek is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.