A Hungexpo Vásár és Reklám Zrt. vevője, a francia GL Events a 2005-ben kötött privatizációs szerződésében vállalt 20 millió eurós, azaz mintegy 5 milliárd forintos fejlesztést a Budapesti Vásárközpontban. A befektető vállalta, hogy a cégvásárlást követő öt évben 5 milliárd forint értékű beruházást hajt végre a vásárváros területén, míg a második ötéves időszakban újabb 2,5 milliárd forintot fordít fejlesztésre. A 20 millió euró fejlesztés része az új, G-pavilon megépítése, amelynek alapkövét 2007. áprilisában tették le.
Az új épület az árubemutatókon kívül, akár 2.000-3.000 embert befogadó rendezvények lebonyolítására is alkalmas lesz. A beruházás további részeként 2008-ban elkészültek a keleti és a nyugati beléptető csarnokok, a pavilonokat összekötő fedett átjárók.
A fejlesztésekkel a korábban rendelkezésre álló 40 ezer négyzetméteres fedett kiállítási terület 50 ezerre bővült a Budapesti Vásárközpontban. A szervezők tájékoztatása szerint az idén a 112. Budapesti Nemzetközi Vásár korábbiaknál rövidebb, ötnapos nyitva tartással várja az érdeklődőket szeptember 10. és 14. között.
A 112. Budapesti Nemzetközi Vásár kínálatának fő területe lesz a bútor, a gyerekvilág, a gasztronómia, az egészséges életmód, a könyv és kultúra, a ház és kert, a divat és stílus, valamint a nemzetek exkluzív termékbemutatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.