A Disney új kampánya keretében a következő két év során öt klasszikus rajzfilmet jelentet meg Blu-ray formátumban. A Pinocchio, a Hófehérke és a hét törpe, a Fantázia, valamint a Fantázia 2000 alkotják majd azt a "platina lemez" sorozatot, amellyel a cég az új formátumot népszerűsítené – számol be a New York Times.
Az új lemezeket a Disney olyan extrákkal fűszerezi, amelyek az interaktivitás és a közösségi portálok iránt érdeklődő fiatalokat célozzák meg. Így a nézők például a film nézése közben chatelhetnek barátaikkal, a hozzászólások a képernyőn valós időben jelennek meg. Emellett a video mail szolgáltatásnak köszönhetően a fiatalok beléphetnek a film világába. Mindez a BD Live technológiának köszönhető, ami összeköti a Blu-rayt az Internettel.
A Disney abban bízik, hogy a BD Live segítségével javíthat az új formátum eddig elszomorító statisztikáin. A rajzfilm-óriás arra alapoz, hogy 2001-ben a Hófehérke megjelenése jelentősen segített az akkor új DVD népszerűsítésében. Mostanra a DVD piac is lassulást mutat, az Adams Media Research adatai szerint az elmúlt évben – a médium történetében először – 3.2 százalékkal csökkent az eladások száma. A BD Live sikere kérdéses, az új funkciót ugyanis alaposan meg kell fizetni. A BD Live-képes lejátszók ára 300 és 700 dollár (47 ezer–110 ezer forint) között mozog, vagyis jóval drágábbak, mint a hagyományos Blu-ray egységek. Ugyanakkor a Blu-ray sikerében bízik a szektor: piaci becslések szerint 2008–ban egy milliárd készüléket adnak el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.