A gyártott személygépkocsik darabszáma az első félévben 2007 azonos időszakához képest 33 százalékkal növekedett, ami több mint 151 ezer jármű értékesítését jelenti 2008 első felében. Az export-nagykereskedelemben július hónapban eladott 27 104 jármű havi értékesítési rekordot jelent a vállalat történetében.
2007-ben a gyárban előállított 232 480 járműből 112 072 gördült le a futószalagról az év első felében. A 2008 januárja és júniusa között gyártott 149 438 jármű ezzel összevetve 33 százalékos teljesítménynövekedést jelent.
A magyar leányvállalat kapacitásának bővítése a 2003-ban indult Európai Reneszánsz Program egyik fő célkitűzése volt; ennek révén az MSC 2008 végére el kívánja érni a 300 ezres gyártási darabszámot. A 2008-as év tehát a masszívan növekvő tömeggyártásnak köszönhetően a Reneszánsz Program csúcspontja. Az idén piacra dobott új modellből, a Splashből – amely nemcsak értékesítési siker, hanem a 2009-es Év Autója-díj jelöltjei között is szerepel – 54 ezer készül majd évente a magyar gyárban.
A termelési eredményeken túl az értékesített darabszámok is alátámasztják a növekedést: 2008 első felében 151.587 jármű kelt el: ennek 9,51%-a, 14 414 gépkocsi a hazai piacon, 90,49%-a, 137.173 jármű pedig Európa országaiban. Ez a teljesítmény 30 százalékot meghaladó bővülést jelent, hiszen az előző év azonos időszakában 116.252 járművet sikerült értékesíteni. A Magyar Suzuki által gyártott járművek exportpiacai új márkakereskedések megnyitásával bővülnek Horvátországban, Szlovákiában és Romániában. Bár a magyar piac stagnál, a vállalat 2008 január–júniusa között összességében 17 százalékos hazai piaci részesedést tudott felmutatni.
A Magyar Suzuki Corporation 289 milliárd forint bevételt eredményező 2008. első félévi exportteljesítménye a teljes magyar export mintegy 3 százalékát képviseli. 2007-ben a cég exportegyenlege 474,7 milliárd forint volt, ami a teljes magyar exporthoz 2,76 százalékkal járult hozzá.
Az MSC 2008-ban 31 milliárd forint összértékben tervez kapacitásbővítési és eszközmodernizációs beruházásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.