BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Drágább lesz a Nivea

A nyersanyagárak világszerte tapasztalható emelkedése miatt emeli termékei árát a Nivea kozmetikumokat is gyártó Beiersdorf. Thomas-Bernd Quaas szerint a gyártáshoz szükséges anyagok oly mértékben emelkedtek, hogy a jelenlegi árakkal nem tudják ezt a tendenciát követni.

A Beiersdorf forgalma az év első felében 8,3 százalékkal 3,09 milliárd euróra emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. Az EBIT elérte a 407 millió eurót szember a tavaly első félévben regsitrált 315 millióval. A Beiersdorf tehát kétszer olyan gyorsan növekedett, mint maga a piac.

A Beiersdorf AG kozmetikai gyógyászati üzletágának márkái a Nivea, a Labello, az Atrix és a Hansaplast, a kizárólag gyógyszertárban kapható termékek közül pedig az Eucerin és a Futuro. Ezekkel a márkákkal a cég stabil pozíciót szerzett a kéz-, arc-, ajak- haj- és testápolás területén - beleértve a napozószereket is -, a dezodorok piacán, valamint a férfikozmetikumok és a babaápolás szegmensében is.

A vállalat professzionális egészségügyi termékportfóliója jelenleg a következő márkákat tartalmazza: Leukoplast, Leukoclip, Cutinova, Allevyn, Opsite műtéti fólia és posztoperatív sebtapasz, Elastomull Haft kötésrögzítő, Bactigras, Jelonet, Applica I.V., Guypse, Dynacast és Bode fertőtlenítőszerek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.