A Beiersdorf forgalma az év első felében 8,3 százalékkal 3,09 milliárd euróra emelkedett előző év ugyanazon időszakához képest. Az EBIT elérte a 407 millió eurót szember a tavaly első félévben regsitrált 315 millióval. A Beiersdorf tehát kétszer olyan gyorsan növekedett, mint maga a piac.
A Beiersdorf AG kozmetikai gyógyászati üzletágának márkái a Nivea, a Labello, az Atrix és a Hansaplast, a kizárólag gyógyszertárban kapható termékek közül pedig az Eucerin és a Futuro. Ezekkel a márkákkal a cég stabil pozíciót szerzett a kéz-, arc-, ajak- haj- és testápolás területén - beleértve a napozószereket is -, a dezodorok piacán, valamint a férfikozmetikumok és a babaápolás szegmensében is.
A vállalat professzionális egészségügyi termékportfóliója jelenleg a következő márkákat tartalmazza: Leukoplast, Leukoclip, Cutinova, Allevyn, Opsite műtéti fólia és posztoperatív sebtapasz, Elastomull Haft kötésrögzítő, Bactigras, Jelonet, Applica I.V., Guypse, Dynacast és Bode fertőtlenítőszerek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.